Friday, 3 May 2013

Batu Tawas solusi ketiak busuk

Haha, aku baca tajuk ni pun nak tergelak.
Tapi siyes, selama mana yg aku ingat aku pakai deodorant, batu tawas adalah yg terbaik.


Tadaa, ni dia batu tawas yg aku pakai skrg ni. 
Ciri-ciri dia:
1. Langsung tak berbau. Kiranya kalo korang pakai perfume, takkan bercampur dgn bau deodorant.
2. Tahan lama. Boleh pakai lama. Aku beli ms awal2 kahwin dulu (bulan 11 2012), sampai sekarang ada lg.
3. Ketiak tak jadi warna hitam. Nak kata memutihkan ketiak tatau nak komen mcm mana. Tp tak jd hitam mcm pakai sesetengah deodorant.

Kelemahan dia:
Jgn lah bg jatuh. Sekali dua boleh la, tp kalo byk kali, nanti dia pecah. Bila dah pecah. Takleh la nak pakai.

Jadi, aku syorkan rakan2 diluar sana pakailah batu tawas ni utk gantikan deodorant. Kitorang laki bini pakai menda ni skrg.

Akhir kata, majulah batu tawas utk ketiak! :P